fredag 31 juli 2009


De senaste dagarna har jag ryckt upp från att ha varit sjuk och träffat massa goa människor. Efter ett ganska jobbigt samtal hos en läkare i onsdags angående mina problem träffade jag Felicia, och efter det har allt gått i ett känns det som! :)
På onsdagskvällen bestämde vi oss för att ha chillkrök hemma hos mig. Lugnt och med inte mycket folk alls.. Det började med att det var jag, Felicia, Kenny, Denkan, Måns och Backlund. Senare på kvällen kom även Linda, Leo, Emil, Alexander och hans tjej. Det hela var jätte trevligt men kändes som att det blev lite mer än "chillkrök" då några av personerna bokstavligt talat kröp hem på natten! Men det kan väl vara trevligt det med.
Bilden jag lagt ut i detta inlägg är på mig i mina bästa stunder ;)

Dagen efter (igår) spenderade jag hela dagen i sängen - bakfull och trött.. Vid sju tiden pallrade jag mig upp för att äta middag med mamma och pappa och deras två kompisar. Efter det ringde Felicia och vi bestämde oss för att hälsa på Niklas! Trevligt att träffa honom, det var ett jäkla tag sedan. Även Niclas Lidgren kom hem till Niklas. Då det var Lidgrens födelsedag var det kul att få träffa honom och säga grattis. Vi tog oss en promenad och träffade Måns och Kenny. Blev sedan medbjudna hem till Måns för ett Harry Potter maraton, men då var jag och Felicia väldigt snabba med förklara att vi ville hem och sova!

Nu ligger jag här nyvaken i min säng och inser att jag har vridit litegranna på mitt dygn. Men som någon sa - det är ju helt okej för jag är faktiskt ledig till skillnad från vissa andra! ;D

Helgen ska jag spendera tillsammans med Felicia som jag älskar över allt annat. Vad vi ska göra är inte bestämt. Hittar nog på något kul.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar