måndag 27 juli 2009

sjuk

Jaha ja, så var man sjuk igen då.

Planen var att jag skulle in till stan idag med Felicia och fika. Men det fick jag genast ställa in. Har huvudvärk, feber och förkylning - fan va skoj... Hoppas på att bli frisk tills i morgon i alla fall så vi kan ses då! Får väl hålla tummarna att man inte fått den där jävla svininfluensan.

Har i alla fall fått gjort lite nytta idag liggandes i min säng helt död. Älskar min lilla laptop som gör att jag kan plugga i vilket tillstånd jag än är i... Det var säkert så skolan tänkte när de gav oss varsinn laptop, att vi aldrig skulle kunna ha någon ursäkt för att inte ha gjort några läxor då vi kan göra dom via datorn överallt. Nej men ärligt talat så har jag faktiskt tagit tag i mina uppgifter jag har i skolan och börjat med dom idag. Det känns skönt!

Mina föräldrar måste trott att någon trollat in en blueray spelare i detta hus då dom kom hem med en ny film idag - i blueray format... Korkat! Snäll som min mamma är ska hon åka och byta filmen så jag har något att göra ikväll i min sjuka tillvaro :P

Dagens låtar (kan inte bestämma mig för en så det får bli flera):
Glasvegas - Daddy's gone
Kings Of Leon - Sex on fire
MGMT - Kids
Keri Hilson - Knock you down


So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar