torsdag 23 juli 2009

Välkommen till min nya blogg!

Jaha ja, nu har man skaffat sig en blogg också.
Tvivlar på att jag kommer vara en flitig användare men det är i alla fall värt ett försök! I denna bloggen kommer jag antagligen skriva om allt möjligt. Vad som hänt under dagen, vad som pågår i mina tankar osv..

Idag kom jag hem efter att ha varit i Linköping i tre dagar och hälsat på Tobias! Allt har varit toppen. Skönt att komma bort lite och väldigt kul att umgås lite med Tobias. Även om bussresorna fram och tillbaka var ganska tråkiga då jag åkte själv så gick det ändå väldigt bra! Ber om ursäkt till er killar som satt framför mig på bussen hem idag. Inte meningen att titta snett på er men jag förstår verkligen inte hur man som 25 åriga killar kan sitta i 4 timmar på en buss och prata datorn spel!? Tur att jag hade musiken på högsta nivån i mina hörlurar under den större delen av färden.

Känns som att det börjar bli dags för mig att sova nu. Tråkigt att nu behöva sova ensam, känns så tomt då.

xoxo
/ Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar