söndag 27 december 2009

Europe!

Klockan är 12 och jag är nyvaken, härligt! Längesedan jag kunde sova ut känns det som.

Igår var jag och Felicia i stan hela dagen. Vi kollade lite kläder osv. Jag hittade en klänning att ha på mig på nyår, så nu är det äntligen fixat. Köpte lite små saker också som till exempel nagellack, mascara och hårnålar :) Blir eventuellt att ta sig in till stan även idag för att kolla lite.
För övrigt tog jag mod till mig igår och gick till UVX för att pierca mig. Skulle gjort det för tre årsedan men då vågade jag inte, skulle gjort det förra vintern men då vågade jag inte heller. Nu när jag fick ett presentkort i julklapp kände jag mig tvungen att samla mod och få det gjort! Felicia var med mig och jag tror hon var nervösare än mig faktiskt! Gjorde lite ont ett tag sedan gick det över.

Mamma, pappa och min farbror Martin skulle gå på Europes konsert på lisebergshallen igår. Mamma är väldigt sjuk så hon kunde inte gå med. så JAG fick en biljett :) Gissa om jag var glad, har tjatat om att få gå på den konserten i flera månader men pappa var inte så sugen på att gå dit, och är det någon man ska gå på Europe med så är det han... Men hur som helst hade jag tur igår så det blev konsert i alla fall. Dem var GRYMMA! Det är ett jävla drag på Joey Tempeset, pappa säger att det ligger i generna! På väldigt lång väg är dem nämnligen släkt. Men på tillräckligt långt avstånd för att alla energiska drag från Joeys sida liksom har slarvats bort på vägen till pappa!



Bra som fan var det!:)

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar