onsdag 16 december 2009

Happyface!

Tjena!

Mamma kläckte ur sig att hon tydligen läser min blogg. Så nu får man börja tänka på vad man skriver. Att föräldrar alltid ska lägga näsan i blöt. Nej, skoja. Mamma, jag älskar dig! Detsamma gäller dig pappa, snart får jag väl veta att även du hänger här titt som tätt..

Idag har varit en as bra dag i skolan. Hade två prov som gick galant och fick tillbaka ett prov som jag fick jättebra betyg på. Idag är jag stolt över mig själv. Förtjänar faktiskt att ligga i soffan ett tag och koppla bort det pluggandet som är kvar innan jullovet, och det är precis det jag gör! Käkar lite pepparkakor och väntar på att Tobbe ska komma förbi! :)

Haft en hel del givande samtal med Mr X det sista.
Och en viss Mr Y är väldigt intressant... ;)
Och oj va kul det är att prata med Mr Z!

xxx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar