onsdag 26 augusti 2009

Är DU pojkvänsmaterial åt min bästa vän Felicia!?

Detta går egentligen lite emot mina principer och tankar om hur min blogg egentligen ska vara. Men vafan, leva lite "farligt" är ju bra ibland!

Nu undrar ni säkert vad sjuttsingen detta handlar om. Men det ska ni snart få veta.

Jag har turen att ha en bästa kompis som heter Felicia Nilsson. Hon är en väldigt underbar tjej på 17 år och har nästan allt man kan önska sig. En precis påbörjad frisör utbildning, en jättefin familj och såklart mig som kompis. Jag menar hallå!? Bättre grunder för ett bra liv kan man ju inte ha! Eller?

Det enda jag önskar är att hon träffar en fin kille att dela sitt liv med, det är verkligen vad hon förtjänar. Kanske är det just du? Felicia har, till skillnad från mig, väldigt höga krav och tar inte vilken skit som helst (haha, nu ska inte mina f.d killar ta illa up dock!). Jag anser att det är väldigt svårt att sätta fingret på exakt hur en kille till Felicia ska vara... Men han ska vara trevlig men samtidigt lite farlig, han får inte vara tråkig men inte fjantigt rolig heller. Killen måste ha utseendet med sig och jag är inte riktigt säker på vad Felicia definerar som snygg. Men snygg ska han vara iaf! :) Han ska vara intresserad av ett seriöst förhållande och inget velande!

Nu kanske ni vill ha en större inblick om hur Felicia är som person. Och det kommer nu:
Felicia är en mörkhårig skönhet och inte allt för lång ;) Hon kan uppfattas som ganska blyg men det är helt fel! När man väl lär känna henne är hon en rolig prick som gillar att flamsa. Hon är ganska pedant men inte så man stör sig. Hon är noga med sitt utseende och hennes val av kläder. Men det är ju bara positivt?! :) På fyllan är hon helt crazy och munnen går i ett, men på ett positivt sätt. Fråga alla, men kanske inte Jonas för där kan ni nog få ett lite mer annorlunda svar! Haha.
Hon är smart och förstående. Jag vänder mig alltid till henne när jag har problem och det är alltid hon som löser dem, vilket jag är mycket tacksam för.

Känner du dig träffad och tror att du skulle passa ihop med denna tjejen så hör av dig! Eller känner du kanske någon som skulle passa henne bra, säg till för fan!

Detta var allt för denna gång, hoppas Felicia får många napp nu ;)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar