söndag 16 augusti 2009

Ge mig, ge mig, ge mig nåt mer!


Hallå elleeeer, som vi säger här i Göteborg!

Kändes som att det var dags att skriva något här en kväll som denna. Tänkte passa på nu när jag är på toppenhumör för det har jag inte varit så mycket det sista. All ångest inför skolstarten och mitt "självstuderande" jag skulle gjort i sommar som ännu inte riktigt blivit av har gjort mig galen de sista dagarna. Illamåendet, tårarna och min oförmåga att ta tag i saker å ting har liksom varit ett faktum det sista. Men just nu är de tankarna ganska djupt begravna någonstans i mig att jag inte riktigt orkar bry mig. Just nu mår jag BRA! Så bra att jag nyss gick in till min syster och började strippa. Hon trodde jag blivit galen. "Vad är det med dig, är du full eller?" var hennes första kommentar. "Nej, jag är bara glad" blev mitt svar. Jag anser faktiskt att det är okej att vara lite löjlig ibland. Även om jag hatar att säga det så är jag ju faktiskt bara 17 år..

Tidigare denna kväll blev det One Tree Hill maraton. Såg lite olika avsnitt hit och dit, inte i någon direkt ordning men det passade mig bra. Det enda jag var riktigt intresserad av att se var sista avsnittet i säsong 6 oc det fick jag se också! Det var jättesorgligt.

Kan även inflika att jag var inne på Göteborgskalaset och kollade på Eurpoe igår. Det var hur jävla grymt som helst! Aldrig sett så mycket folk på en sådan liten yta tidigare tror jag. Tror till och med att detta slår Tylösand, även om det är svårt att tro. Då menar jag folkmängden, inte kvaliteten på bandet.
För att skryta lite nu då så måste jag nog säga att jag och Sarah såg denna fantastiska konsert bäst av alla på hela avenyn! När jag gick upp till avenyn för att möta Sarah (aldeles för sent) så var det redan fullt med folk. Som tur är jobbar Sarahs mamma, Carina, på konserthuset vilket gjorde så att vi med en vakt och Carinas hjälp tog oss igenom folkmassan och kom in på konserthuset och upp på dess balkong där "viphyllan" hölls och därifrån fick se på konserten. Vi både hörde och såg fantastiskt bra, vilket vi ska vara väldigt glada över då det var många som knappt hörde över huvudtaget. Borde haft en bättre ljudtekniker..

Nej nu ska jag dra något gamlat över mig.

kyss och smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar