lördag 29 augusti 2009

Trött lördag..

Jaha, kan väl börja med att säga att första skoldagen faktiskt kändes ganska bra. Skönt att komma tillbaka till rutinerna och kul att träffa alla igen. Tror nog inte jag kommer låta lika positiv när läxor och grejer börjar rulla in.. För att få ett trevligt slut på dagen bestämde vi oss för att kröka lite hemma hos Lisa på kvällen. Det började väldigt trevligt. Jag, Lisa, Felicia, Måns och Niklas spelade ölspelet. Sedan tittade Tobbe förbi. Eftersom han bor i Linköping träffar man ju inte honom varje dag. Kvällen var trevlig men efter ett tag fick jag i mig lite för mycket dricka. Kvällen kunde fått ett bättre slut. Tack alla för hjälpen!

Jag älskar mina undernara tjejer Lisa och Felicia! Igår pratade vi om så himla mycket saker och man förstår verkligen vilka som finns där för en. Ni är grymma! Man lär sig mer och mer att älska och uppskatta det man har, och jag har ju verkligen ingen anledning till att inte göra det. Jag är lyckligt lottad att ha de vänner jag har!

Jag har så himla många tankar och funderingar just nu att jag håller på och blir tokig. Men lägger undan de tankarna för idag och ska snart iväg på Kräftskiva. Hoppas på en trevlig kväll. Ska hålla mig nykter men ska supa ner Tobbe destå mera! Jag ska nog vara glad om jag ens lyckas hålla mig vaken hela kvällen. Är sjukt bakis och enormt sliten vilket även min mamma märk. "Jävlar vad blek du är idag! Hur bakis är du egentligen" var hennes reaktion när hon kom hem från jobbet nyss. Får väl på något sätt försöka rycka upp mig och försöka få lite färg tillbaka. Kanske hjälper att äta något nyttigt eller nåt. Vad vet jag?

Dags att ta tag i dagen!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar