söndag 23 augusti 2009

Seg söndag idag. Mår inte riktigt bra så är hemma och vilar. Större delen av dagen har jag och syrran legat på varsinn sida av soffan och sovit. Det funkar det med, så att säga!

Övriga delen av helgen har varit rätt härlig. I fredags åkte jag och Felicia in till Liseberg för att kolla Nrj In The Park. Det var helt okej! De flesta artisterna var väl inte direkt mina favoriter men Dead By April var bra! Träffade även lite folk där inne jag inte sett på ett tag, bland annat Isak! Kul att träffa honom, var ett tagsedan. Stötte även på Leo osv.. Vi stannade inte så länge utan drog istället hem till Måns på masthugget. Jag och Felicia spelade Jim Rummy med Måns och Max. Det var kul för jag vann, haha!

Idag har jag faktiskt hunnit med att slutföra mitt sista arbete som ska göras klart innan skolstarten. Så nu är jag klar med allt och kan njuta av sista veckan innan skolan börjar. Eller ah, har i alla fall tills på fredag på mig. Fått förfrågan om att åka ner till Skåne, så får se hur det blir med det.

Jag längtar till nästa helg!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar