onsdag 19 augusti 2009

Här kommer alla känslorna på en och samma gång...

... Ja det gör dom verkligen. Blev lite mycket saker att tänka på nu. Vädigt roligt dock :)

Idag har jag inte mått något vidare. Vaknade i morse och orkade helt enkelt inte dra mig upp ur sängen. Så istället för att tvinga kroppen att resa sig upp låg jag helt enkelt kvar. Hade jobbigaste huvudvärken och enormt ont i hela kroppen. Tänkte att nu var nog svininfluensan i krokarna. Men känner mig bättre nu så förhoppningsvis var det ingen fara.

Det finns så mycket som skrämmer mig nu, känslor som kommer och går som jag bara är så himla rädd för. Största rädslan är att jag ska såra någon igen, eller att bli sårad igen.. Jag tvivlar alldeles för mycket på mig själv och mina känslor. Måste få ett slut på det! Så mycket fint man kan missa av att känna så.

Förövrigt var jag i skolan igår och gjorde samhällsprovet som jag var tvungen att göra som ig-prövning. Efter enormt mycket nervositet och stress över detta i flera veckor så klarade jag i alla fall av detta och det känns enormt skönt. Men tanke på att jag mitt i terminen bytte skola och linje var det osäkert om jag skulle få fortsätta tvåan eller om jag skulle gå om ettan. Men jag kan med stor lättnad och glädje säga att det blir årskurs TVÅ för mig nu och det kan ju inte bli bättre! Skolstart nästa fredag (28/8), egentligen på torsdag men eftersom att jag inte har lektioner på torsdagar så är jag ledig.

Känner att det är dags att börja vända tillbaka dygnet nu, kanske inte just ikväll pga att jag sovit större delen av dagen, men i morgon kanske?

Jag saknar Lisa Ulfwi måste jag bara tillägga innan jag lägger ner detta skrivandet!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar