onsdag 4 november 2009

Löjligt...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Folk är så sorgliga ibland. Istället för att fokusera på det som verkligen är ett problem så är man nojjig över massa annat helt ovesentligt. Det löjligaste som finns är massa "fjortisbråk" och jag är inte över huvudtaget intresserad av att bli inblandad i detta oerhört fåniga som håller på att ske. Jag skiter i allt som har med det att göra och jag gör det jag själv vill. Jag känner inte dig och därför är jag inte skyldig dig någonting. Jag är inte skyldig dig respekt, jag är inte skyldig dig NÅGOT! Jag gör vad jag vill och du gör vad fan du vill. Ingen av oss har den andra att respektera. Att jag skulle ge dig onda blickar eller något liknande är bara bullshit. Det skulle verkligen vara förvånande i så fall då jag inte sysslar med sådant. Jag tycker nämligen att det inte finns något löjligare. Massa korkade blickar som inte leder till någonting. Absolut ingenting! Det är bara slöseri på tid och ork. Det finns så himla mycket vettigare saker.

Tycker det är väldigt lustigt hur två människor som knappt hejat på varandra kan ha så spänt mellan varandra. Det är verkligen helt sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar