lördag 28 november 2009

Sälen part 2

Sista kvällen i Sälen nu. Haft riktigt goa dagar här måste jag säga! Roligare kväll än igår har jag inte haft på länge och idag fick jag riktigt bra skidåkning trots att jag var lite bakis sedan igår och super trött! Men ner för backen åkte jag! Massa gånger, och oj va kul det var. Jag älskar skidåkning, det är ungefär den enda fysiska påfrestningen jag tar mig ann varje år ;-)

Kvällen igår började med Idol (såklart). Efter att ha sett alla framträdanden så gick jag och pappa till Högis och satte oss i pianobaren. Efter en stund fick vi sällskap av Adam och Eric. Blev bjuden på lite dricka och hade det allmänt trevligt. Inget direkt ös till en början men mycket trevligt! Efter ett tag kom även Sebastian och hans tre kompisar. Så helt plötsligt satt man omringad av ganska många, ganska fulla killar ;-) Satt där en liten stund och sedan hängde jag med Adam och Eric till nattklubben för att kolla ett band som skulle spela där. Hoffmaestro hette dem. Aldrig hört talas om dem tidigare men dem var sjukt bra! Det blev ett jälvla ös och lite mer dricka! Efter ett tag kom även Sebastian, pappa och resten av gänget för att kolla på bandet.

Orkar inte skriva något mer nu för jag ska kolla på Beck. Men kvällen var mycket rolig, synd att tiden går så fort! Hade gärna haft en repris av gårdagen även ikväll men är sjukt sliten och ska nog för mitt eget bästa inte resa mig ur soffan.

Imån är det hemfärd som gäller, saknar mamma och Felicia!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar