söndag 22 november 2009

Vamps!

Idag är jag äntligen frisk! Och idag ska jag äntligen ta mig ut ur detta huset för första gången på en vecka! Det ska bli skönt :)

Jag och min bästa vän Felicia (som jag för övrigt saknar som fan) ska gå på bio idag. Tror ingen kan gissa vilken film det är vi ska se så jag säger det rakt ut: New Moon. Tror inte att någon vet vilken film detta är, det är någon liten skitfilm som visas på bio men som ingen vill se;) Nej, skämt å sido. Verkar inte som om någon film på jätte länge fått lika mycket uppmärksamhet som denna. Mina förväntningar är skyhöga och jag vill inte bli besviken, för då kommer jag förhoppningsvis ligga och gråta hela kvällen.

Jag har alltid haft någon slags förkärlek till vampyrer. Det började nog när jag var liten och för första gången såg Buffy The Vampire Slayer. Angel, en "snäll" vampyr som är med i den serien är en av mina största kärlekar! Och nu är det Edward Cullen som gäller. Vampyerer är så sexiga, så lugna (inte då dem är hungriga), och så betryggande på något vis. Jag skulle inte tacka nej till att ha en vampyr som vakade över mig!


Edward! Hot, hot, hot



Men jag funderar på om min älskade Angel tar priset ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar