måndag 14 september 2009

Linköping!

Helgen har varit toppen!

I fredags kväll tog jag och Felicia bussen till Linköping. Själva bussresan var ganska så seg - såklart! men vi spenderade den största delen av tiden till att sova! Så det gick bra ändå. Vi var framme i Linköping vid halv elva och då tog vi oss en liten promenad hem till Tobbe som vi skulle bo hos. Resten av kvällen spenderades med att kolla film och bara ta det lugnt! :)

På lördagen sov vi ganska länge. När vi var i full gång med att göra oss i ordning för dagen ringde Sebastian och vi bestämde att vi skulle ses i Norrköping. Så jag och Felicia tog pendeln dit. Måste säga att jag är väldigt stolt över vår förmåga att hitta så bra som vi gjorde i två städer som vi inte vet ett dugg om. Jag menar, i Linköping har jag varit en gång innan men aldrig tidigare har jag varit i Norrköping! Men all gick bra och vi slarvade inte bort oss en enda gång faktiskt.
Så efter att ha plankat på pendeln till Norrköping så tog vi oss en promenad upp mot staden för att hitta någonstans att äta på. Det fick bli donken. Måste påpeka att Norrköping var en väldigt vacker stad. Om inte den vackraste jag varit i i Sverige så åtminstone den näst vackraste!
Vi träffade Sebastian som först visade oss runt i staden och sedan gick vi hem till honom och spelade Guitar hero, drack kaffe och pratade lite :) Kan ju säga att jag inte hade en chans på guitar hero iaf! Men det är väl förståeligt...

Sedan blev det tillbaka till Tobbe för att laga middag. Hade tänkt att åka tillbaka till Sebastian på kvällen för att festa lite men tyvärr blev det inte så denna gången. Istället dog vi i soffan typ! Nej men vi var ganska trötta. Har haft en lugn men väldigt, väldigt trevlig helg i alla fall! :)



Varför vill man alltid ha det man vet att man aldrig kommer få?

Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl så jag säger väl:

xoxo, Gossip Girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar