lördag 5 september 2009

Fredag

Så har ännu en fredag dragit förbi...

Efter skolan åkte jag hem till min vän Jesper. Spenderade första timman med att sitta och kolla på honom när han spelade poker på internet. Kul! Eller kanske inte.. Blev bjuden på väldigt god mat av hans mamma iaf, så jag hade något att göra medan han satt fastklistrad vid datorn. Sedan skulle vi se film. Day after tomorrow hette den tror jag. Men trött som jag var så somnade jag.. Så såg inte riktigt hela filmen. Sen kom hans lillebror och mamma hem efter att ha varit och handlat och bjöd oss på kanelbullar och kaffe, mums!

Sedan blev det att åka hem och äta middag. Sedan snabbt iväg till Lisa för att sedan gemensamt åka upp till Niklas och Måns och umgås med dem. Spelade först något helt värdelöst kortspel och sedan spelade vi "sanning och konsekvens" det var inte så kul det heller! Och nu ligger jag hemma i den goa sängen och bara njuter av lugnet. Pratar lite med Sebastian och äter choklad. Mer än så händer inte just nu.

Tror det är dags att sova snart.

It feels like you are living my life. The life you have is really meant to be mine..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar