måndag 28 september 2009

Slut på krafter

Nu märker man verkligen att hösten är här! Det blåser och är grått och kallt. Idag blev det att ta på sig den efterlängtade Svea-jackan igen. Älskar verkligen att gå runt o mysa in mig i den. Men samtidigt är det rätt sorgligt för då blir hösten så påtaglig.
Skoldagen har varit ganska så seg fast ändå hyfsat kort - det kommer alltid något positivt med det negativa! Efter de första två lektionerna bestämde jag och Gurpan oss för att åka in till stan för att luncha. Blev thaimat inne på Arkaden. Vi tog varsinn friterade räkor med ris och sötsur sås. MUMS. Dock orkade jag nästan ingenting då jag blev mätt på noll tid :s Kändes tråkigt att lämna så enorma mängder mat kvar på tallriken å vi gick vidare. Pengar slängdes altså ut i onödan!


Vår goda mat! :)


Min kära vän Gurprinder! :)


Efter maten gick vi och kollade runt lite i affärer. Jag hittade en jättesöt klänning på rut m fl som jag köpte. Blev inte så jättemycket affärtittande då vi var tvugna att skynda tillbaka till skolan. Efter två lektioner (svenska och engelska) har jag nu äntligen kommit hem och sitter just nu i skolan. Ska kolla lite på tv och sedan plugga plugga plugga!

Ha det fett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar