söndag 6 september 2009

Nöjd efter en dag med shopping!

Efter att dagen började ganska dåligt med massa tjafs mellan mig och min syster så blev det faktiskt mycket bättre när jag och mamma drog iväg och shoppade. Vi valde att åka till Allum i Partille pga att det är bra affärer och hyfsat lite folk så man slipper trängas, men framför allt slipper man alla dessa köer som är inne i Göteborg city.. Hittade faktiskt ganska mycket fint som nu hänger i min garderob :) Bland annat köpte jag en vit stickad kofta med stora trä-knappar, ett par jeans, tre basic t-shirts, en klänning osv. Nu ligger jag hemma i min säng och är mycket nöjd - och mycket trött!

Har även spenderat dagen att fundera om hurvida jag ska följa med min mamma på begravning nästa vecka eller inte... Efter många funderingar har jag beslutat mig för att faktiskt följa med. Begravningar är av tidigare erfarenheter väldigt hemska (såklart) men det kan faktiskt kännas bra efteråt att man varit med och visat att man faktiskt bryr sig. Lär väl hinna ändra mig 1000 gånger igen innan nästa fredag dock. Men det blir nog att följa med. Vill vara med och visa för alla sysslingar osv att jag bryr mig! Måste börja fundera på vad jag ska ha på mig..

Nu ska jag ta och vila lite.. I morgon börjar en ny vecka och med det kommer ju ytterligare fem skoldagar!

puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar