onsdag 2 september 2009

Funnit en ny kärlek!


Okej, såhär är det. Jag har blivit kär! Och nej, inte i en kille denna gången. Utan i en klocka - mycket mindre smärtsamt än det första alternativet. Såg denna fantastiska klocka igår när jag var hemma hos mina grannar i deras lägenhet i stan. Det första jag la märke till när jag såg Stina (bäraren av klockan) var klockan. Hennes var kritvit med guldiga detaljer. På armen såg den väldigt exklusiv och tung ut. Det visade sig att klockan dock vägde enormt lite! Väldigt förvånande men positivt! Jag trodde förstås att Stina lagt en förmögenhet på klockan och att jag aldrig någonsin skulle få chansen att bära en sådan. Men icke! Den kostar endast mellan ca 850-1000 kronor. Vilket jävla kap säger jag bara. Mina förhoppningar är att jag en dag har en sådan på min arm. Försöker få hela familjen att skaffa sig varsinn. Tycker det hade varit lite tufft om var och en hade sin personliga klocka från Triwa. Men vet inte riktigt om jag lyckats locka över dem andra. Min syster var ju dock inte sen med att ivrigt välja vilken färg hon ville ha. Självklart blev valet rosa! Men inte babyrosa - det var för mesigt....

Tydligen är det två svenska män som designat dessa klockor. Det som är så speciellt tycker jag är att varje klocka är unik. Inga är likadana i princip.. Märket är ganska nytt men det har redan blivit ett samlarvärde på dem. Skit fräckt tycker jag!

Ta er en titt på hemsidan vet jag! Kanske även du hittar något intressant!?
http://triwa.se/site/country.php

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar