torsdag 24 september 2009

Vila, vila vila!

Dagarna går riktigt sakta när man är sjuk och det är hur tråkigt som helst.

Igår var jag hos läkaren o tog massa prover. Som tur var så hade jag inte körtel feber, istället är det någon inflammation i kroppen som dom inte riktigt kan sätta fingret på. Andra prover togs och svaren kommer inom några dagar.

Idag var jag tvungen att följa med min syster till Ester Mosessons för att kolla på gymnasieskola åt henne. Efter att ha gått runt där i cirka en timma var jag helt slut och så fort jag kom hem lade jag mig i sängen och vilade en stund. Nu är det soffan som gäller igen ... Finns inte så mycket annat att göra när man är sjuker ju :( Ska försöka plugga lite senare, hoppas det går bättre än igår då jag inte kunde se vad jag läste pga huvudvärk och tryck på ögonen.

Sovdags!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar