söndag 27 september 2009

Tackar Lisa för en trevlig kväll!

Igår var tanken egentligen att jag skulle följa med mina föräldrar till Hönö för att fira en kompis till familjen som fyllde 45. Men kände att det skulle nog bli rätt segt att spendera hela kvällen där ute så istället bestämde jag och Lisa oss för att ses. Tanken var chillkväll med sisådär fem personer. Film, godis och mys. Riktigt så slutade det ju inte (som vanligt) men en trevlig kväll fick vi i alla fall och så här såg det ut.


Vill inte påstå att min kamera tar de bästa bilderna! Men ungefär
såhär såg kvällen ut. Mycket kortspel och supande. Dock inte för mig!



Kvällens DJ's Måf och Wall satt och envisades med dansbandsmusik!


Jag och alla boysen. Återigen var det jättetrevligt. Kan ibland bli
lite tröttsamt att lyssna på massa fyllesnack när man själv inte
druckit en droppe. Men det får man väl ta ibland:)


Sista bilden får bli på mina kära vänner Jesper och Lisa.
Jag är stolt fotograf!

Då det varit lite jobbiga situationer med vissa tidigare kändes det hur skönt som helst att bara lägga allt åt sidan och ha kul med varandra igen! Det var ju så längesedan vi hade det nu. Och allt kändes precis som vanligt, samma goa stämning. Kul att det var lite blandning av olika människor också så det inte hela tiden blir "det gammla vanliga". Charlie och Matilda tittade förbi en sväng och självklart sattes ju då Hannah Montanas låtar på på högsta nivå, haha! Dock var det inte långvarigt.

Även om tanken från början bara var att ligga i soffan o chilla så slutade det nog ändå nästan bättre. Och eftersom jag inte drack något så blev jag moppetaxi åt Måf på slutet av kvällen. Kul att man kunde göra lite nytta! Känns lite oroväckande att folk blir så förvånande av att jag inte dricker att det börjar spekuleras i om jag är gravid! Haha, nej Tobias. Det är jag verkligen inte. Igår när jag kommit hem och stod och tvättade mig så fick jag en idé - inte dricka på ett år. Bortsett från min födelsedag. Kanske klarar jag det, kanske klarar jag det inte. Den som lever får se.

Den som lever ska också få se en hårt pluggande tjej denna veckan som kommer! Jävlar vad jag ska plugga. Och jag tänkte börja redan nu.

Just det, jag skrev ju att jag var och kollade på en skidjacka för några dagarsedan.



Den såg ut såhär. Hur go som helst var den och den sitter bra. Den är inte stel i materialet så man kan lätt röra sig i backarna utan att känna sig "instängd". 2000 kr från Billabong. Inte fy skam skulle jag säga. Får väl se om det blir kommande julklapp eller något kanske!

Dags att plugga!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar