torsdag 24 september 2009

Stockholm here we come!



Idag har jag och Lisa beställt tågbiljetter till Stockholm. Eller Lisa har snarare beställt... Haha! Jag är så sjukt taggad. En liten resa mellan tisdag och torsdag vecka 44! :) Kommer bli hur kul som helst! Kanske träffa våra stockholmsvänner Jacob m.m för lite party, det gick ju så bra sist liksom! Mer än så säger jag inte om den trevliga kvällen... haha! Sebastian kanske kommer upp också, det hade varit grymt kul! Oj va mycket utropstecken jag använder mig av då, jag är nog väldigt glad! Känns som de två sista dagarna har gått helt min väg. Inget som har strulat till sig och pratat med massa goa människor som jag gillar så himla mycket och som stärker mig! Gladgladglad!! Och nu är det snart dags att sova också hur det nu ska gå till... Känns lite som att jag har överdrivet mycket energi. Nu kom dock syrran in på mitt rum halvnaken och tjatar hål i huvudet på mig, så nu blev jag genast tröttare.

I morgon ska jag pallra mig till skolan för den timmes lektion jag faktiskt har. Sedan ska jag ta mig en snabb titt på stan. Fick hem ett reklam blad från InterSport med massa fina vinterjackor från bland annat Didriksson för inte ett alls högt pris. Värt att kolla in! Ska kolla på skor - vill ha sådana där boots som de flesta (dessvärre) går runt i. Hade ju varit roligare att ha ngt mer udda kanske, men jag kan inte hjälpa det - jag är käär i dem. Kvällen i morgon måste bli lugn! Ska verkligen ta det lugnt och bli 100 % frisk tills nästa vecka så jag kommer in i skolgången igen. Men håller tummarna på att slutet av helgen blir desto trevligare!

Dags att duscha sedan sova,

nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar