söndag 6 september 2009

Måste bara påpeka att jag ska börja röra lite på min kropp!
Fick nämligen ett samtal från Felicia idag då hon sa:
F: "Lollo! Du får inte ha några planer inför tisdag för jag har en överraskning åt dig"
Min tanke var först typ "yes, vi ska på konsert!" Men riktig så var inte fallet denna gång. Istället ska vi på friskis och svettis eller vad det nu hette! Bättre lycka nästa gång säger jag ;) Nej men ska jag vara helt ärlig så måste jag säga att jag ser fram emot detta. Kanske blir riktigt skoj. När och vart tänker jag inte säga med risk för att någon kommer dit och skådar detta! :O Det kan ju bli lite pinsamt. Haha.. Tack Felicia för du tar tag i mitt liv ;) <3

Har pratat i telefon med Jesper och delvis Fjonken en stund nu. Haha jävlar va ni är sjuka! Och jag är verkligen jätteledsen att jag missade bilbingot idag! Eller inte... Altså jag måste påpeka att detta är de goaste killarna i världen. Skrattar aldrig så mycket som när jag är med dem. Även om jag och Jesper har en otrolig förmåga att tjafsa och vara griniga på varandra så är det väldigt skoj när det är bra! Haha. Nu när jag pratade med dom så satt bland annat fjonken i bakgrunden och sjung sin egna lilla melodi "Lollo är dum i huvudet, Lollo är dum i huvudet, Lollo är dum i huvudeeet!" Haha helt sjuka. Är så glad att vi börjat umgås igen! puss på dem.


Här kommer även en liten bild på dem när vi spelade krocket hemma hos mig i sommras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar