onsdag 9 september 2009

Sitter i skolan och har inte så mycket för mig!

då va det onsdag och tre dagar kvar i skolan för denna veckan. Önskar att tiden gick lite fortare! Inte för att jag har några planer inför helgen utan för att jag är så sjukt jävla trött på skolan! Redan.. idag till exempel går jag mellan 8.00-16.30, det är typ fyra timmar för länge! Det töntiga är att det är typ tre-fyra timmars raster under dagen så hade ju egentligen kunnat sluta väldigt mycket tidigare. Men det är bara att ligga i! Inte en enda frånvaro sedan skolstarten denna terminen. Ett stort framsteg jämfört med förra terminen då jag kom och gick lite som jag ville typ.. Är faktiskt lite stolt över mig själv! ;)

Igår var jag och Felicia på Friskis Och Svettis! Det var jag och Felicia plus cirka 50 tanter! Och ändå kändes det som att tanterna hade bättre kondition än mig! Sorgligt... Det gick ut ungefär på att springa runt i en ring några varv, göra massa olika övningar med armar och ben, springa lite till, göra armhävningar, springa lite till, situps, springa lite till och tillsist strething. Det var inte tråkigt men det var jobbigt! Men tror att jag och Felicia ska börja jogga lite istället. Funderar på att börja simma också. Det har jag ju gjort då och då för och det var ganska kul, så kan lika gärna börja igen.

Sitter just nu och pratar med Calle och Gurpan och vi insåg just att det är 09-09-09 idag. Trevligt trevligt. Synd att vi missade klockan 09:09 bara.. Kanske man har lite önskingar idag som slår in eller något. Vem vet..?

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar