måndag 21 september 2009

Usch!

Kom inte hem till en vacker syn idag direkt. Det första jag ser när jag kommer in genom ytterörren är att det ligger något konstigt svart på hallmattan och runt om ligger lite gräs strån och röda fläckar. BLOD och INÄLVOR! Fyfan. Det som skett är då alltså att min idiot till katt tagit med sig en mus hem och bestämt sig för att mattan ska bli dagens tallrik. Alltihop är min systers fel som kommit hem, inte stängt dörren efter sig och SOMNAT i soffan. Åh, jag trodde jag skulle spy. Så himla äckligt.

Skoldagen har för övrigt varit bra annars. Varit väligt trött men har varit aktiv på alla lektioner och antecknade som bara den på svenskan. Nu är jag i vilket fall som helst hemma och planen är att slappa några timmar och sedan kanske läsa lite sidor i olika skolböcker.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar