fredag 9 oktober 2009

Barnvakt!

Hejsan!

Hittills har detta varit en ganska okej dag faktiskt för att ha varit en skoldag! Skrattade mig igenom större delen av tiden. Min lärare fick för sig att jag stötte på honom då jag gav ett förslag om att vi kunde gå ut i skogen i morgon för att göra en skogs uppgift som jag missat. Haha, och då fick han för sig att detta skulle bli någon slags dejt?!?! Jag menar, det är väl normalt att gå i skolan och hänga med lärare på lördagar? Eller...? Hahah, nej men ah. Han trodde helt seriöst att jag ville dejta han. Och shit va vi skrattade allihop! Sedan lät han mig gå hem tidigare. Undrar vad detta berodde på... Han kanske var rädd att jag skulle hoppa på honom eller ngt ;)




Nu sitter jag i alla fall hemma med denna lilla underbara grodan! Detta är grannpojken Gustav. Hans stora syster skulle iväg till stallet så pappan var tvungen att åka med och mamman har inte kommit hem från jobbet så då fick jag hoppa in som barnvakt vilket jag så gärna gör! Detta är verkligen världens goaste unge. Han har alltid massvis med pussar och kramar på lager och han är såååå mysig :) Jag frågade honom vad han ville göra.

GUSTA KOLLA TV!!! KOLLA TV!! - löd hans svar.

Så nu sitter vi i soffan och kollar på Disney Channel och Gustav sitter och proppar i sig pappas ostbågar! Mycket mysigt. Hoppas dock hans mamma kommer hem snart då jag ska åka till Marstrand om 45 minuter.

TOOOLLA! EN JÄÄSERBIIIL!
Översättning: Kolla! En racerbil! Ungar är så himla goa när dom pratar. Jag bara älskar det!

Tydligen väntar en tre rätters middag ute på Marstrand sedan så det blir bara att dricka lite saft nu tillsammans med Gustav så jag inte är mätt sedan när jag kommer ut!

Trevlig fredag!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar