onsdag 7 oktober 2009

Update

Morsning korsning alla bloggläsare! - Och tro mig, jag räknar inte med att ni är fler än si så där 3 stycken på sin höjd ;)

Måns frågade mig när det var dags för uppdatering så nu får jag väl helt enkelt ta och kasta in ett litet inlägg! Anledningen till att jag inte skrev igår var endast för att mitt internet var out of order så att säga... Jag säger bara en sak, svik mig aldrig så där igen internet! Det är ditt fel att jag sviker alla mina tusentals bloggläsare!! Jag menar, hur ska dom klara sig en dag utan mina inlägg?! Haha, jag SKOJAR nu...

Hur som helst, här sitter jag nu och skriver något som ändå typ 3-4 personer läser sedan. Kan tyckas meningslöst (jag lovar, varje dag fightas jag med tanken om att lägga ner detta) MEN det är nyttigt att skriva av sig. Oavsett om man har noll läsare eller flera tusen.

Jag kan inte påstå att jag har så jätte mycket att säga denna dagen dock. Dagarna går men det känns som tiden står still. Det händer liksom ingenting nytt. Jag går upp varje morgon klockan sju, jag åker till skolan och spenderar hela dagarna där. Det är prov, föreläsningar och vanliga tråkiga lektioner. Sedan skyndar jag mig hem fort som bara den för att hinna kolla på Buffy och vampyrerna (mobba mig INTE!)... Efter det är det middagsdags och sedan plugga. Exakt såhär ser dagarna ut just nu. Och det suger. Tur att jag har massa goa människor i skolan som får mig att orka vara där. Vissa dagar vill jag bara ge upp. Jag vill skita i allt och bara göra det jag VILL, inte det jag MÅSTE. Men tyvärr fungerar inte livet riktigt så och det är bara att kämpa. Kom ihåg det om du någon gång känner att du vill ge upp! Det är inte värt det. Då kommer du inte få en bra framtid. Du kanske hamnar på gatan och lever ett jävla pundarliv där gobbe och cigg är din bästa vän!? Eh nej tack, då går jag hellre igenom några års skol helvette! Faktiskt.



Detta är jag påväg till skolan tidigt tidigt på morgonen! Solen hade inte ens börjat leta sig fram än...


Detta är jag och min fina Lisa när vi sitter och förbereder oss inför matte provet..

Jag mår just nu jätte illa och ska nog ta och vila upp mig en stund.
Ha det fint!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar