måndag 5 oktober 2009

Idag har jag ledigt från skolan så jag fick chansen att sova några timmar extra.
Jag älskar att vakna upp och känna att jag har huset för mig själv då resten av familjen är på sina arbeten och i skolan. Då kan jag spendera min morgon på vilket sätt jag vill, jag kan till och med gå runt naken utan att någon ska se ;) Men det gjorde jag inte idag! Jag gick upp, satte på en kopp te och lade mig i soffan och bara njöt av lugnet.

Idag är en dag då saknaden är lite större än andra dagar. En dag då jag skulle vilja berätta för dig om vad jag tänker på, en dag då jag skulle vilja skratta tillsammans med dig. Det är något i mitt hjärta som verkligen säger att jag vill veta hur du mår just idag. Sådana dagar är jobbiga.

Jag ser inte så jätte mycket fram emot resten av skolveckan. Men det är bara att kämpa! På fredag ska jag med mamma och pappa och vänner till familjen till Marstrand för att gå på Stefan Andersson konsert i fästningen. Det kommer nog bli häftigt tror jag! På lördag flyttar Tobbe ner till Göteborg, det kommer bli kul!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar