torsdag 8 oktober 2009

Härlig torsdag!

Hejsan!

Idag har varit en härlig dag! Fick sova ut lite (om halv tio räknas med att sova ut).. Åkte till mitt samtal. Kändes skönt att prata av mig lite om allt möjligt då det fick mig att se saker i nya perspektiv. Efter det åkte jag och köpte sushi som jag åkte hem och åt i sällskap av Dennis. Vi satt och kollade igenom massa bilder. Massa minnen dök upp. Dennis betyder mycket, han är som en bror till mig. Hur som helst, efter att tag var det dags för mig att åka till skolan. Var där i en timma och sedan åkte jag hem igen.

Sitter just nu med en filt i soffan och njuter av brasan pappa har tänt. Det är varmt och skönt! Ska äta middag och sedan plugga lite kemi tänkte jag.

I morgon är det äntligen fredag och helg! Fy fan va skönt. I morgon kväll ska jag ut till Marstrand med mina föräldrar och kompisar till familjen och kolla på Stefan Andersson. Tror det är svin häftigt att se det just på marstrands fästning då låtarna han sjunger utspelar sig där.. Det blir nog en kväll att minnas.

Nu åskar det så det kanske är bäst att stänga av datorn en stund så det inte slår ner en blixt i mitt knä!? Det vore ju för färligt...

Ha en trevlig kväll!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar