tisdag 13 oktober 2009

Influensavaccin - Nej tack!



Det är ett jävla tjat om att man ska vaccinera sig mot svininfluensan nu. Jag fullkomligt vägrar trycka in den där sprutan i min arm. På min skola har dom någon konstig tanke om att man ska få så mycket skolarbeten gjorda så fort som möjligt nu under hösten IFALL massa lärare och elever plötsligt insjuknar och blir tvungna att vara hemma några veckor. Vi ska liksom "ha råd" att vara sjuka cirka två veckor och ändå vara i hyfsad fas. Det innebär att vi typ går igenom 100 sidor matte per vecka och det är även en helvettes massa annat att göra i övriga ämnen.

Därför vägrar jag att ta vaccinet. Då har jag jobbat häcken av mig i onödan ifall jag ändå inte han på sjukdomen. Så NEJ, här tas inga sprutor.

Hörde dessutom på nyheterna att det snöar i Småland. Det gillar vi! Då är snart den underbara snön även här. Mysigare kan det ju knappast bli. Jag älskar snö, jag älskar att ligga i snön och göra sådana där änglar!

Back to study!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar