torsdag 1 oktober 2009

Laddar för idol!

Sitter just nu i soffan och väntar på att idol ska börja. Tänkte att jag lika gärna kunde skriva ngt litet här innan.

Haft en ganska så go dag idag. Vaknade klockan åtta typ Pluggade in de sista sidorna inför morgondagens svenska prov, kollade One tree hill, duschade, åt lunch med pappa innan han åkte till Borås och slappade i allmänhet. Åkte in till skolan vid halv två tiden för att gå på dagens enda lektion som bestod av historia prov som jag absolut inte pluggat på då jag fick veta att det var prov för bara några dagar sedan. Utan att ens ha öppnat boken en enda gång så klarade jag av att svara på varenda fråga! Stolt över mig själv måste jag säga. Dock svarade jag på vissa av frågorna med största chansning. Men hoppas hoppas hoppas att det gick bra.

Usch, såg världens äckligaste video just precis nu. Sitter och kollar på "berg flyttar in" med ena ögat. Hon är hemma hos Gudrun Schyman som visar henne videon på när hon föder barn. HALLÅ!? För det första, usch! För det andra, nu har du visat dina privataste delar för hela svenska folket Tant! Och för det tredje, USCH! Det var oerhört äcklande. Men you go! Det är väl bra att våga dela med sig...kanske?

Idol dags!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar