söndag 4 oktober 2009

Söndagsmys i soffan

Sitter just nu i soffan och kollar repriserna från Idol och bara slappar helt enkelt! Känner mig jättetrött och har ont i huvudet. Kanske för att jag sovit för länge idag..

Gårdagen var trevlig! Lisa kom hit och planen var från en början att vi bara skulle hålla oss inne och kolla film och bara slappa! Mamma och pappa hade Anders och Anneli på besök så vi skulle äta middag tillsammans med dem osv. Jag och Lisa satt i soffan när Anders och Anneli kom och Anders kom in till oss och gav oss en hel ica påse med massa olika godis. Det var mumsigt! Tack för det Anders.

Efter middagen pratade vi med Jesper och vi bestämde att vi skulle dra hem till honom. Dennis kom förbi precis innan vi åkte hemifrån mig så han hängde också med till Jesper. Vi satt i soffan och kollade film och bara tog det lugnt. Det var mys.

Idag är det bara slappa som gäller tror jag. Har sjukt ont i huvudet som sagt. Min syster vägrar prata med mig så stämningen är rätt tråkig. Jag tror jag dör, syskon kan verkligen vara jobbiga. Helt plötsligt blir hon svinsur på något som hände för över ett och ett halvt år sedan. Så löjligt att det inte är sant.

Nu ska jag skratta lite mer åt min syster, kolla lite mer på idol och tänka lite mindre på den äckliga ruttna gamla fisk som pappa och Patrik håller på och saltar (?) där ute för att sedan använda som agn eller vad det heter till sitt hummerfiskande. Usch var det kommer lukta när dem kommer in!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar