lördag 3 oktober 2009

Var bara tvungen att testa…!

Jag laddade ner ett nytt MSN Live program varifrån jag kan uppdatera min blogg direkt. Så jag slipper alltså gå in via internet och skriva. Det kan ju kanske vara bra. Tänkte i alla fall testa nu för att se så det verkligen fungerar.

Snart kanske jag fixar blogg till mobilen också så jag kan skriva mina oerhört ointressanta texter därifrån med ;) Det hade varit något va?

6200_97667041628_731756628_2118041_4434510_n

Ikväll ska jag träffa Lisa! :) Får väl se vad

vi hittar på. Kanske bara slappar på det:)

Nu är det dags att hoppa in i duschen och fräscha upp sig. Jag ska eventuellt ut och träffa en kompis och prata igenom våra tjafs vi haft det senaste.. Man måste lära sig att ta itu med saker och se framåt istället för att gå runt och vara sur/besviken.

 

Det var allt jag hade att säga!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar