måndag 22 februari 2010

Soffan, chips och slappdag!

Jag och Malin (och många andra för den delen) lyckades inte ta oss till skolan idag. Kom inte längre än till Centralstationen, sedan var det totalstopp. Bussen till skolan gick inte, spårvagnarna hade tillfälligt stopp. Vi åkte hem! Eller ah, vi tog först vägen om maxi för att köpa chips. Jag tappade mina tumvantar på bussen. Så om någon hittar ett par alldagliga, fula, svarta tumvantar på en buss så kan dem mycket väl vara mina! Vi har degat i soffan hela dagen och kollat på film och massa olika serier av alla dess slag. Nu har jag inte varit i skolan på två veckor, känns som att det börjar bli dags att visa upp sig där igen. Imån, då jävlar tar jag mig till skolan, även om vasttrafik väljer att inte göra det lätt för mig...

Nu blir det plugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar