onsdag 24 februari 2010

Min vän Lisa!

Är hemma från skolan nu, ligger i soffan, kollar One Tree Hill och äter choklad. I like!
Jag träffade Lisa på bussen på väg hem. Det är så synd att vi aldrig ses, men att vi då och då ses på bussen, det är underbart! Lisa har funnit med i mitt liv dels under mina dåliga perioder men även i de bästa perioderna. Hon har stått vid min sida alltid och med henne kan jag prata om allt, bra som dåligt, pinsamt eller ej. Och hon kan lätta sitt hjärta för mig. Våran pratstund på bussen fick mig att både bli på bättre humör och jag fick även en tankeställare. Massvis med kärlek till Lisa!

Nu ska jag nog decka lite i soffan, sedan ska jag träffa Leo!

with love,

1 kommentar:

  1. Min vän Louise/lollolis! Jag står alltid kvar vid din sida, det hoppas jag att du känner. Massvis med kärlek till dig också & en längre pratstund nästa gång hoppas jag! Hör av dig när du vill, finns alltid. <3

    SvaraRadera