tisdag 2 februari 2010

You can breathe now

Tjohopp snopp!

Idag har jag träffat min underbara vän Lisa. Var ett tag sedan vi sist hade tid att ses, så hade en hel del att prata om idag. Vi åt sushi på stan och sedan kollade vi i lite affärer.

Fick detta gulliga sms idag när jag var påväg hem:
"Hej Lollo, lesen att säga detta men jag har
träffat någon ny så skulle bara tala om att
a... It's over. Men du är välkommen på
bastukväll hos oss på lördag.
Det var väl allt. Eller nej just det, du
undrar säkert varför jag inte berättar
för dig facetoface, lite fegt över sms.
Men jag klarar verkligen inte av tårar
så det är bäst så här. Vi kan prata ut
på lördag eller om vi träffas imorgon i
skolan. Förlåt jag är verkligen ledsen."


hahaha, mitt hjärta krossades i tusen bitar. Vem det var återstår för dig att se.

Nu ska jag kolla one tree hill, sedan sova en stund antagligen. Sist men inte minst blir det plugg.

puss från en ledsen tjej!

3 kommentarer: