torsdag 25 februari 2010

Överlevt dagen, trots snön ;-)

Idag har varit en riktig mysdag. Sandra väntade kvar i skolan tills jag och Malin slutat. Vi två fick för övrigt hoppa engelska lektionen då våran lärare tyckte vi varit så duktiga och låg före alla andra. NICE! Vi drog in till stan i snöovädret och gick runt lite innan vi tog bussen till Matilda. Och herregud, ni ska bara veta va för knäpp gubbe som satt jämte oss på bussen! Jävlar säger jag bara. Jag sätter nästan mitt liv på att han var schitzofren. Han satt och pratade med sig själv exakt hela bussresan som var sistådär 28 minuter lång (eller nåt liknande). Han pratade på massa olika språk, men mestadels svenska. "Jävla horor" sa han lite då och då. Och han sa inte det till någon person, nej han satt och diskuterade olika människor med sig själv. Han satt även och disskuterade färgen på kebabsåsen på en pizzarestaurang. Han tyckte den var för rosa. Störd man helt enkelt!

Hemma hos Matilda bjöds det på mina favoritbullar med vanlijkräm och chokladmuffins. Det var mumsigt!! Vi kollade film och spelade guitar hero. Börjar fan bli grym nu, eller ah det tar sig i alla fall ;-) Nu är jag hemma, ska plugga lite och sedan sova. Mamma och pappa ska in till stan och besöka Palace där grabbarna ska spela ikväll, FUSK. Sitter och säger till mig själv "snart är du 18 Lollo, snart!"

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar