fredag 19 februari 2010

Listan ingen någonsin kommer få skåda!

Godmorgon! Jag och min syster har haft tråkigt nu på morgonen och vi har gjort allt för att skjuta fram på städningen som vi ändå inte kommer komma undan ifrån idag.. Vi har gjort en lista på alla vi strulat med under de senaste två åren och en lista på vilka vi måste ha sex med innan vi dör. Listan är inte nådig ska jag säga! Syrran överraskade mig en del och hon såg även rätt spyfärdig ut jag nämnde några av mina namn. I don't kiss and tell, så listan kommer aldrig att påträffas någonsin igen! Kanske av sophämtarna, annars inte av någon. Ångrar typ 13 stycken. Ung och dum kan man ju alltid vara. När vi kommer till lista nr 2, vilka vi måste ha sex med innan vi dör är större delen av min lista snart 30+are .... Good luck Lollo!

Nu blir det något mer normalt och inte lika avslöjande och äckligt, nämnligen städning!

1 kommentar: