tisdag 23 februari 2010

Kärlek till mina vänner!

Jag är så glad över att jag har så otroligt fina vänner! Och då menar jag verkligen alla. Jag är så glad att ni orkar med mig, trots att jag under vissa perioder är dålig på att höra av mig, oftast för att jag stänger in mig i mig själv då och då och inte hör av mig till nån. Fick precis ett sms från en vän som undrade om något var fel, om jag var sur på honom eller om jag helt enkelt bara struntade i honom. NEJ!!! Jag älskar dig min underbara lilla goa knäppis, men jag har som sagt stängt in mig i mig själv den sista veckan. Skolan och lite annat suger all kraft ur mig och jag får liksom ingen ork över till att dra mig ut på en tisdagskväll och bara hänga. Nej, det är sista prioriteringen för tillfället. Förr var det första prioriteringen men den var tvungen att sjunka ner några snäpp på prioriteringslistan när jag plötsligt vaknade upp en dag och insåg att jag aldrig var i skolan.

Man lär sig av sina misstag och de bra vännerna är dem som står bredvid och låter mig göra min grej och inser att jag faktiskt kämpar. I love you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar