onsdag 24 februari 2010

Skola skola skola

Idag är jag inte fullt så rött som jag var igår.. ÄN! Tröttheten tränger väl sig på om ett par timmar, och då har jag ändå cirka tre timmar kvar i skolan! Men men, det ska jag nog klara av ;-) Ska leka med min kompis Leo ikväll så jag får dricka mycket kaffe eller något. Vet inte vad vi hittar på. Gör göteborg en osäker plats på jorden antagligen! Nej, skämt å sido. Eller?
I morse gjorde jag geografi prov och det gick faktiskt riktigt bra. Ni ska veta vilken jävla ångest jag haft inför det provet. Vaknade i morse och riktigt kände hur nervös jag var då magen vred sig in och ut och jag bara ville kräkas. Så när det gick bra blev jag riktigt glad.
Ska snart ha religion. Vi sysslar för tillfället med diskussioner i ämnet. Förra lektionen satt jag och sa att jag tyckte alla som var sjuka på en öde ö skulle självdö då de tog massa energi från de som var friska och iaf hade chans att överleva. Får se hur mina åsikter är idag...

hejhoppreligionsnopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar