lördag 20 februari 2010

Insnöad!

Ja, jag lever väl i samma verklighet som typ resten av svenska folket. SNÖSTORM och i princip utegångsförbud från media. På radio sägs det hela tiden: "Gå inte ut om det är absolut nödvändigt!", och jag kan lova en sak - det tänker jag inte göra heller! Vem fan går ut i detta vädret i onödan? Pratade med Eric tidigare. Hela gänget satt då i turnébussen påväg till ett gig. Man kan ju inte annat än bli lite orolig, man ska ju som sagt inte vara ute på vägarna... Men vissa har ju ett jobb att sköta, och det är väl i alla fall nödvändigt? En sak som är positiv med detta "utegångsförbud" är att jag inte har så mycket annat att göra än att plugga. Men pappa säger att det kanske inte blir nån skola på måndag så då pluggar jag väl i onödan! Jag och Malin har förresten hittat en lösning på snöproblemet. Eller ah, Malin kom väl på det. Vi fönar bort snön med hårtorkar! Riktigt bra idé! ;-) Jag oroar mig förövrigt lite för Matilda. Hoppas du mår bra gumman och att det finns en jäävligt bra anledning till varför du inte svarat på mitt sms! ;)

Mina planer var att först sola idag och sedan dra till Tobbe och stanna där tills imån. Men nejdå, det blir inget med det. SOMMAR, NU, TACK!

pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar