tisdag 23 februari 2010

VARNING

Jag varnar er för att läsa detta. Jag är på världens sämsta humör och jag vill bara sparka sönder allt i min närhet!! Har haft sämsta dagen på länge. Började med att jag skulle vara i skolan mellan åtta till halv fem. Sista "riktiga" lektionen slutade ett och jag skulle göra ett prov jag hade efter mig klockan 15.30. Cafeterian i skolan var stängd på eftermiddagen och jag var svimfärdig och helt borta. Så när det var dags för provet så satte jag mig där, helt yr i huvudet och gjorde självklart provet även om det kändes som jag inte ens visste vad jag skrev. Men tror det gick hyfsat bra i alla fall, annars är det självmord nästa! Efter provet satt jag kvar i 20 minuter för att vänta in bussen som för övrigt aldrig kom. Gav upp efter att ha stått i kylan och väntat på den i en kvart! Nu är det så att när jag är förbannad och mår dåligt så resulterar det i att jag blir ledsen. Så jag gick gråtade från busshållplatsen till spårvagnarna vid scandinavium. Satte mig på en bänk och strax efter det var jag omringad av äckliga alkolister som tjatade på mig. Reste mig upp för att gå därifrån när den ena säger "Gå inte!". Som tur var kom vagnen... på bussen mellan stan och torslanda blev det plötsligt tvärstopp på grund av traffikproblemen och jag var hemma strax innan sex, alltså en och en halv timma senare. Nu ska jag lägga mig i mammas famn och gråta en liten skvätt, kanske det gör det hela bättre. Eller?

Har i alla fall fått på mig myskläderna, det gör mig på lite bättre humör i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar