tisdag 9 februari 2010

It feels good!

Hade inte tänkt skriva något mer inlägg idag men jag har så sjukt jävla tråkigt och jag orkar inte gå till min säng och sova så kan lika gärna skriva av mig lite här. Idag är en sådan där dålig dag då jag tänker alldeles för mycket och är riktigt arg. Arg över saker som jag absolut inte kan göra något åt och som jag egentligen bara borde strunta i. Jag blir sur över saker som jag tror kan komma att hända i framtiden och som jag DÅ borde bli arg över. Vem fan blir sur innan en händelse ens hänt och som kanske aldrig ens kommer inträffa?! JAG! Jag tror jag börjar bli riktigt knäpp nu, jag dagdrömmer mig bort i händelser som sedan ändrar mitt humör åt det ena eller andra hållet.

Tro för fan inte att du kan höra av dig lite som du vill och tro att min vänskap finns kvar! Tro inte att jag bryr mig, tro inte att du har mig lindad runt ditt lilla jävla finger. Jag har gett dig arton tusen jävla chanser och det är färdigt med det nu! Det blir inget mer. Jag ska bli tuff, jag ska dissa, jag ska helt enkelt sluta bry mig! För alltid. Det räckte inte med att jag sa att jag skulle bry mig, älska dig och finnas för dig för alltid. Så varför i helvette ska jag göra det då!? Nej just det. Så, nu fick jag sagt det, and it feels good!! Vissa säger att vänskap aldrig dör, men jag tror inte på det längre. Det funkar inte så, okej? Man måste förtjäna en vänskap, man kan inte tro att man kan göra och säga (eller snarare inte säga någonting alls...) vad man vill! Allt handlar om tryggheten, det är den jag får med dig. Men trygghet kan jag finna någon annan stans. Det finns fler än du som kan ge mig fina minnen, det finns fler än du som kan få mig att le det där leendet och få mig att känna den där värmen.

Nej nu ska jag äta semla, det får mig nog att sluta tänka på annat. Typ att jag borde börja träna och äta hälsosamt!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar