onsdag 3 februari 2010

Lollo får aggritionsutbrott!


(som vanligt dålig mobilkamera med sjukt dålig färg)

Skjorta: H&M herr
Leggins: Gina Tricot

Jag och Gurpan drog in till stan idag efter skolan. Igår när jag var inne och kollade med Lisa hittade jag denna skjortan som jag typ blev kär i. Jag anser dock att färgen är mycket ballare i "verkligheten". Funderade lite på det och idag bestämde jag mig för att köpa den. Hittade även ett par leggins. Jag och Gurpan spenderade cirka en timma inne på Gina... Haha, man kan ju undra vad det beror på! Drog hem så fort som möjlig för att plugga. Nu har jag skrivkramp i handen då jag suttit och skrivit ner miljarders anteckningar på papper. USCH!

Har det hänt något annat trevligt idag då? Eh nej det har inte det! Verkligen inte! Detta har varit en tråkig dag, jag har varit trött och gnällig! Jag skulle vilja slå sönder något, sparka på något och slå någon. Men gör jag det? Nej för jag är en snäll människa... Eller? Ja det är jag, jag skänkte faktiskt 1 krona till Haiti förrut. Alltid något...! Sedan fick jag lust att nita en tjej som stod i samma kö som mig på Gina. Fan va störande denna lilla varelse var. Stod och skrek på sin vän på ett väldigt oförståligt språk (japanska typ). Hon var alldeles för nära mig, stod cirka två decimeter ifrån mig och jag STÖRDE MIG! Hon lutade sig framför mig för att kolla in ett par vita benvärmare. BENVÄRMARE!?!?!? Vem fan använder det nu för tiden? Ärligt talat. Nu vet ju alla som känner mig att jag aldrig någonsin skulle nita någon, självklart inte! Men ibland kan man verkligen vilja göra det. Men jag fick allt sansa mig för att inte typ skrika. Det är inte likt mig. Jävla hormonunge är jag. Det kan fan inte stå rätt till med mina hormoner. Ringde tillslut upp min kära vän Fjonken. Han får mig alltid på gott humör, även denna dagen. Så när jag kom hem var jag lugn som en filbunke (är det inte så man säger?) ;-)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar