onsdag 24 februari 2010

"Vägen hem"

Blev aldrig att jag träffade Leo på grund av att jag har as ont i en tand och helt enkelt inte kände för att gå ut pga det. Så jag har legat i soffan och kollat på filmen "Vägen hem", det är filmatiseringen av allt det som hände i Knutby med mordet och det. Ärligt talat, sjukare har jag aldrig varit med om. Dem säger sig vara djupt religiösa, en av dem säger sig till och med vara gift med gud! Hon kallar sig Kristibrud och alla ser henne som en helig människa. Helge Fossmo som är gift med en tjej ligger med två andra tjejer även om han är extremt kristen. Säger inte en av de tio budorden att man inte ska vara otrogen?! Och framförallt, säger inte ett "du skall icke dräpa"? Idioterna går ju för fan helt emot sin egen tro och dem för mig att vilja spy! Bränn ner Knutby så man inte riskerar att sätta sin fot där! Det kanske smittas... Stackars hjärntvättade, psykiskt störda människa som helt på allvar tror sig vara gift med GUD!?! Hate to break the news men det finns ingen gud. Jag blir så äcklad av de idioterna!
Jag, som inte alls är troende, som dricker då och då och som har killkompisar som jag umgås med ständigt, jag lever fan ett mer kristet liv än dessa idioterna som säger sig vara Guds män. Dem måste ha läst en bibel som ingen annan fått se.

Var vara tvungen att skriva lite av mina tankar om detta, det finns verkligen människor som är sjuka i huvudet!

Nu ska jag fortsätta mitt degande i soffan framför OS!

looove

1 kommentar:

  1. Håller med, det som hände i Knutby e ju helt sjukt. STÖRDA människor, stördare än mig liksom!!! :O

    SvaraRadera