tisdag 16 februari 2010

Nyss hemkommen från stan.

Var som sagt inne i stan och fikade med Lisa idag. Det var riktigt trevligt :) Kul att lära känna nya personer och kul att man har så mycket gemensamt. Vi båda gillar hockey så vi har planerat att vi ska gå och kolla en frölunda match nån gång framöver. Planen för kvällen var egentligen att träffa Malin, Matilda och Sandra. Men vi är skit sega allihopa så vi skjuter upp det tills torsdag. Vi får väl umgås via msn hela kvällen! ;-) Jag hade planerat att kolla igenom resterande avsnitt av vampire diaries via internet. Men tredje avsnittet (som jag är på) gick inte att se på på www.surfthechannel.com så jag får väl helt enkelt hålla mig tills på torsdag. Och då är jag nog på bio förresten!!! Fan, bäst för tv 6 att dem släpper avsnittet på webben på torsdag kväll. Annars får dem med mig att göra.

Det får nog bli lite plugg ikväll. Känner mig faktiskt taggad för att skriva lite filosofi och plugga lite natur.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar