lördag 6 februari 2010

Jag är en lipsill!

Kan först börja med att säga att gårdagens party var riktigt trevligt. Härliga nya människor och underbara gamla bekantskaper också såklart! :) Bilder kanske kommer såsmåning om. Vet att Felicia och Ninni var lite paparazzi där ett tag!

Jag är en riktigt blödig människa när det kommer till vissa saker måste jag erkänna, jag lipar för ingenting medans jag inte kan lipa när det verkligen händer något värt att lipa för. Haha! Sitter just nu och kollar Grammy Awards på tv. Började gråta när Beyoncé kom upp så scen och skulle göra ett framträdande. Jävlar va grym hon är! Vilken energi, vilken känsla och vilken röst! Hon har verkligen lyckats få framgång och hon borde vara en stor förebild för alla tjejer. En stark kvinna med en stark röst helt enkelt. Sedan var det Black Eyed Peas dags att gå upp på scen. Mina favoriter! Dem har en sådan energi och dem är helt grymma på scen. Framträdandet var helt grym och en liten tår fick jag fram även där... Synd bara att Fergie förstörde allt genom att inte kunna sjunga. Vetat det innan men eftersom man alltid hör dem via inspelningar där dem mixtrat med hennes röst så glömmer man ju lätt av hennes oförmåga att kunna sjunga. Tror det är dags för mig att ta hennes plats i BEP ;-) haha! Green Day vann pris, JIPPIE!
Oj, nu höll Michael Jacksons barn ett tacktal till alla. Kan lova att jag inte lipar längre, utan istället storbölar jag.

Nej nu blev det alldeles för mycket musik snack här, dags att lägga ner snacket och spela playstation. Frida, Vicky och pappa var nyss iväg o hämtade det hos Vicky. Så nu har vi trummset, mic och gitarr att roa oss med de kommande timmarna!

puss

1 kommentar:

  1. Haha så söt :D
    Jag får komma o lära dig lite trummor då ;)

    SvaraRadera