fredag 19 februari 2010

Fredag kväll

Jag kan börja med att informera att pizzan jag gjorde (värmde i ugnen) tidigare idag blev helt okej trots min oförmåga att läsa instruktioner, eller kanske snarare följa dem. Men mycket saftig och god blev dem. Jag säger detta med viss överdrift. Saftig är väl att ta i. Men den var i alla fall inte äcklig! Fridas kakor hon gjorde idag, dem var däremot äckliga! Usch! Någon chokladkladdgrej utan mjöl!!?!? Bara ägg, smör och kakao. Låter väl inte precis gott va? Nej, det var det inte heller. NOT!
Vid middagsbordet idag avslöjade syrran de båda listorna jag berättade om i tidigare inlägg som vi skrev i morse. Pappa såg INTE ut att må bra. Hahahaha, han sa att vi bör läggas in på psykhem! Kanske har han rätt.

Ikväll blir det soffan och hockey. Min mage mår inte bra och jag vill inte spy ner mina vänner så jag håller mig på avstånd - nämligen hemma. Pappa ska ha hem några kompisar o dricka öl och kolla OS. Hänger nog med dem ett tag.

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar