tisdag 16 februari 2010

Jag drogar...


...The Vampire Diaries just nu. Kollar avsnitt efter avsnitt och jag vill bara se mer och mer! Är på 6e avsnittet nu och spännande är det! Stefan är min och Damon kan bara gå och äta upp sig själv! Han förstör den romantiska stämningen genom att fucka allas liv och äta upp var och varannan människa han möter. Lollo ogillar!

Kan väl även dra fram den lite patriotiska sidan av mig (som egentligen inte finns, så missförstå mig inte, ordet klingar negativt i mina öron egentligen!) och säga att jag är otrooooligt stolt över Sverige som tagit hem två guld i OS på två dagar. Kalla igår och idag nån skidskyttesnubbe! Go Sweden! Imån håller vi tummarna för våra älskade hockeygrabbar.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Ska fortsätta dejten med Stefan Salvatore. Kan dela med mig lite genom en bild, titta och njut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar