söndag 7 februari 2010

Farmor och farfar kommer på besök...

...så mina planer på att träffa Felicia fick ställas in. Tråkigt, hade sett fram emot att träffa henne idag, snacka massa skit och bara ta det lugnt. Men ibland får man väl prioritera de gamla! Dock ringde Tony och frågade om jag kunde raka av hans hår... Tror han ska ha tuppkam bara eller något. Snäll som jag är kunde jag inte säga nej, men sa mycket bestämt till honom att jag definitivt inte har tid med han efter rakningen och att han i så fall får vara med syrran...

Sitter och kollar på "familjen annorlunda" med ena ögat. Tio ungar har familjen! Något måste ju ha gått fel... Hur orkar man ha så många barn? Mamman har ju spenderat cirka 8 (?) år av att bara vara gravid! Får nog byta kanal innan jag skaffar mig några konstiga idéer..! ;-)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar