torsdag 18 februari 2010

Ska njuta av lovet nu :)

Jag gillar att klockan inte ens slagit ett ännu och jag hunnit med en hel del saker redan. Gick upp vid åtta i morse, åkte in till skolan och gjorde prov vid tio tiden. Det gick bra. Pratade lite med min svenskalärare som inte alls verkade så glad över att jag kom förbi och pratade om svenskan med honom. "Åk hem nu och glöm inte av att ha lite lov också" sa han. Så det är väl vad jag ska göra resten av dagen, ha lov! Inte plugga ett enda dugg. Hur som helst ska jag se klart de resterande avsnitten av The Vampire Diaries som jag ännu inte hunnit se. Har snart kollat 14 avsnitt på bara tre dagar, plus att jag haft massa annat att göra. Haha börjar känna mig som en lika stor nörd som jag var för två årsedan när jag var beroende av One Tree Hill. Minns att min dåvarande pojkvän sa någon gång "Fan, kan du sluta kolla på det där så vi kan ses?". Kanske var därför det inte höll längre än det gjorde? ;-) Nej det var nog inte därför, han var konstig.

Nu inleder jag min tolfte dejt med Stefan Salvatore,

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar